subota, 25. veljače 2017.

Priča maturantica: 'Profesori i roditelji nabijaju nam najveći pritisak'


Predmeti su izabrani i za većinu maturanata učenje je počelo ili se naveliko planira. Koja je razlika kad ideš na pripreme za maturu i kad učiš doma i koliko je stresno cijelo razdoblje ? Provjerili smo kod dvije gimnazijalke. 

Rea je već krenula na pripreme jer ju je bilo strah da neće sve sama stići naučiti. Želi upisati učiteljski fakultet i logopediju.  'Najvise me strah hoću li upast na fakultet koji zelim. Prijavila sam 2 izborna predmeta,psihologiju i sociologiju ali cu pisati samo psihologiju, engleski i hrvatski idem na A razinu i matematiku B.Na pocetku srednje nisam ni razmisljala previse o maturi ali me bilo strah kako cu to sve nauciti.'

Ivona s druge strane ne ide na pripreme nego se počela spremati sama. Zbog mature pod velikim je stresom.  'Najveci strah su unosili profesori koji su vec krajem 3. Razreda poceli pricati o drzavnoj maturi. Tada se jos nisam toliko obazirala na sve sta su pricali, no pocetkom 4. Razreda svaki dan smo saznali nesta novo sta se tice drzavne mature. Osim pritiska u skoli , veliki utjecaj imaju moji roditelji odnosno mama koja mi svaki dan govori da krenem ucit. Nisam jos uvijek pocela ucit sve sta bi trebala, ali sam krenula od predmeta koji mi donose najveci postotak prilikom upisa na fakultet.'

Što se tiče fakulteta na Ivoninoj listi je trenutno novinarstvo i poslovnu ekonomiju. Voljela bi da joj zadnja školska godina prođe s ekipom prođe bez previše stresa. 

'Ne svida mi se sto upis na fakultet ovisi samo o tim ispitima i nesta malo o ocjenama koje smo postigli tijekom ove cetri godine. Jer nam sa tom drzavnom maturom unose veliku dozu stresa cijeli 4. razred koji bi trebali provesti najbolje sto mozemo jer nam je to ipak zadnja godina da smo svi skupa kao razred. Nadam se da ce drzavna matura i upis na fakultet proci dobro da mogu 8. i 9. mjesec provest na moru bez briga i pameti.'

Nema komentara:

Objavi komentar